Til forsiden

Vi kan tilbyde jer en aftale vedrørende OK-Benzinkort, OK El- og OK Mobil-kunder. Aftalen går ud på følgende:

OK-Benzinkort:

Jeres medlemmer, eller andre interesserede, kan støtte foreningen ved at bestille og efterfølgende benytte et OK-Benzinkort til tankning af benzin og diesel. Kort der oprettes til jer, støtter jer med 6 øre inkl. moms pr. liter brændstof der tankes på kortet, samt eventuelt et bonusbeløb.

Hvis der er medlemmer af klubben, som allerede har et OK-Benzinkort, kan disse kort selvfølgelig tilknyttes aftalen. Vi skal blot have navn og kortnummer oplyst (de sidste 8 cifre der er præget på forsiden af kortet).

OK El og OK Mobil - støt lokalsporten 3 gange så meget:

Medlemmerne kan støtte jeres klub med 6 øre pr. liter, hver gang de tanker med et OK-Benzinkort. Bliver de samtidig OK El- eller OK Mobil kunde, fordobler vi støtten til 12 øre.

Og bliver de både OK El- og OK Mobil kunde tredobler vi støtten til hele 18 øre pr. liter. Det bliver til mange penge, og det kan mærkes i klubkassen.

Tilmelding til OK Benzin sponsoraftalen

Navn