Til forsiden

KLUBAFTEN MED SPIL OG VIN

Kalundborg Tennisklub har hermed den fornøjelse at kunne indbyde til en hyggeaften onsdag d. 22.8.2018.

Den består af en tennisturnering og efterfølgende en let hyggemiddag med vinsmagning.

Man kan vælge at deltage i enten tennisturneringen eller vinsmagningen eller begge dele.

Man skal blot tilmelde sig senest d. 15.8.2018.

Arrangementet med tennis starter med mødetid kl 16:45. Hvor regler forklares og man får at vide, hvilken pulje man er i. Turneringen starter kl 17:00 og slutter kl 19:00.

Den følger DGI landsdækkende motionist turneringsprincip, som hedder 2:1 som er puljekampe. Den har den fordel, at alle vil kunne være med, så selv en let øvet motionist vil kunne vinde den samlede turnering, selvom meget trænede turneringsspillere deltager.

Der vil være præmie til første og anden pladsen. Spilleform er double.

Omkring kl. 19.30 byder vi så på Tapas med vinsmagning. Det vil være Søren Bosendahl fra Kalundborg Vinhus, som med sin store erfaring har udvalgt en række spanske vine, som lige præcist passer til dagens tapas ret.

Det koster det symbolske beløb af 20 kr. pr. person at deltage. Tilmelding er bindende.

Tilmelding til klubaften onsdag d. 22.8.2018

Medlemsnummer
Navn
Deltagelse i turnering og vinsmagning (sæt prik)