Kontingent - sommer 2024

Kontingent sommersæsonen indtil oktober 2024:

Senior 950,- kr.
Junior 650 kr. Inklusiv 2 x 1 times træning om ugen.
Passiv 300 kr. Pause i spillet, men stadig aktiv på fællesskabet.

Kontingent for sommeren 2024 betales inden d. 1.5 via MOBILPAY 85640 eller bankoverførsel til klub­bens bank­konto: Sparekassen Sjælland-Fyn, reg.nr. 0516 konto nr. 415336.

Klubben anbefaler i år MOBILPAY.
Husk at angive hvem der indbetales for. Oplysningen skal være:
Medlemsnr. og/eller navn. Samt det vigtigste hvad indbetalingen dækker (f.eks "sommer kontingent" eller "bolde" osv.)

Medlemslisten opdateres løbende og mindst én gang pr. uge.
Bookning kan ikke foretages før betalingen er registreret. Der kan derfor gå tid mellem betalingen og vores registrering.

Indmeldelse skal foretages online. Klik her:.
Indmeldelse foregår ved, at der foretages indbetaling af kontingentet, som bekrevet ovenfor.
Dernæst foretages den online indmeldelse via Liket.
Når indmeldelsen og indbetalingen er registreret vil der blive fremsendt en velkomst mail med medlemsnummer.

Vinterkontingent 2023/24

Pris for hele vinter sæsonen indtil udendørs i april 2024 er:
Senior DKK 500,-. Fribooking.
Junior DKK 350,-. Udover fribooking dækker dette også 2 x 1 times træning om ugen.

Kontingent for vinter 2023/2024 betales til klubbens bankkonto: Sparekassen Sjælland-Fyn, reg.nr. 0516 konto nr. 415336 eller til MobilePay 85640.
Indbetales senest 20/10-23.
Ved betaling med MobilePay angives "vinterkontingent" og hvem betalingen gælder.
Ved bankoverførsel angives medlemsnummer og/eller fulde navn.

Indmeldelse skal foretages online. Klik her:.
Dernæst foretages den online indmeldelse via Liket.

Glemt medlemsnummer?

Jeg kan ikke huske mit medlemsnummer. Skriv dit telefonnr eller mailadresse her:
og